piątek, 30 grudnia 2011

Pod choinkę

Jak się pewnie domyślacie, ten podost będzie o tym co Koruśka dostała pod choinkę.
Oczywiście powinna dośtać rózgę ale Św. Mikołaica (Ja) Postanowiłam jej dać coś innego bo tak czy śak trzeba to kupić bo się przyda.Kupiłam jej smycz flexi mini do 10kg bo Kora tyle mniej-więcej waży.
Oto ona:
I nasyępną smycz z Bosha , ale narazie nierobiłam fotki.Może kiedyś jak będziemy na spacerku to będzie ją widać.
I kilka kości do gryzienia oto one;

To tyle. jeszcze jedna takoa kość czerwona. A wy co kkupiliscie swoim czworonożnym?

4 komentarze:

  1. Fajne rzeczy kupiłaś psiakowi ; ) . Mój dostał dwie kosci , smakołyki i piłeczkę ; ) .n

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa pytanka: ile zapłaciłaś za ta automatyczną smycz ? ona ma taką małą rączkę czy dużą?
    Czegoś takiego szukam tylko zależy mi na małej rączce.
    Pozdr' Kaluu

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka , mam dokładnie takiego samego pieska ! nazywa się Heniuuuś , zapraszam do mnie jutro wstawię jego foto http://bloodandchocola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy :) Na pewno Kora będzie zadowolona- i już pewnie jest...?? :)

    Maksio dostał ''Pedigree Denta Stix'' :)

    Obserwujemy..??

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń