środa, 29 lutego 2012

NOWY WYGLĄD BLOGA :)

  Hej ;) Jak widzicie to jakoś tak będzie drugi post dzisiaj xD
Miałam ochotę coś zmienić w blogu, ale okazało się że zmieniłam całego bloga. Mam nadzieję ze wam się podoba. Czekam na komentarze jak wam się podoba i co poprawić. ;D
  Dzięki za wszystkie komentarze zauważyłam że ktoś wreszcie czyta mojego bloga .  
Super wydarzenie !.
Wreszcie jadę na wystawę psów w Jarosławiu . Nie mogę się doczekać . Może ktoś z was jedzie . ? Chciałam żeby mój tato pojechał ze mną ale powiedział, że nie mam ochoty patrzeć jak biegają z psami . A do Skaraszewa to pojechała pooglądać jak biegają z końmi . Nie wiem czy wiecie ale w Skaryszewie odbyło się największy targ koni  w Europie .  Mój tato jeździ tam co roku .To tyle na dziś .
   Wszystkie wasze komentarz motywują mnie do dalszego prowadzenia bloga.

9 komentarzy:

  1. Mi osobiście najbardziej podoba się ostatni :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają sie wszystkie, ale jakbym musiała wybierać to 4:)
    Wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten wystruj, ale sorki troche razi mnie po oczach;)
    Może tło troszeczke jaśniejsze mgło by być;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, z przyjemnością się czyta twoje notki. ;)
    Rasa niespotykana.. Ale ja lubię oryginalność. ^^
    Podziwiam Cię, bo Jagdterier faktycznie łatwy do ułożenia nie jest. ;D
    Obserwuję i zapraszam do mnie. ;))
    dyzioowy.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest;D.!
    Ja też jade na wystawę !:)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie.!
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, nowy wystrój jest super :) Blog obrócony o 360 stopni xdd Powodzenia w pisaniu :]Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia:
    Jeszcze zobacze o której skończę lekcję.Ale ta to chyba sama chyba że z tobą by nas twój brat podwiózł.Co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknego masz pieska! Będe często odwiedzać bloga, i również zapraszam na swojego!

    OdpowiedzUsuń