wtorek, 26 lutego 2013

Wszystko, czyli w rezultacie nic.

Tak jak w karzdym poście czyli tardycyjnie, przeprosiny za tak długą nieobecnośc. Przegapiłam 14 luty czyli trzeci rok od kąd Kora jest u nas. Nie napisałam nic.Ferie zleciały byłyśmy tylko na trzech spacerach ale takich pożądnych z pracą.Korę zaczynam raczej teraz ukierunkowywać na komendy inteligentne. Staram się łączyć rózne.Zdjęcia są jakie są ale trudo mówić komendy zachęcać psa smakołykiem i robić fotki.Więc to raczej było coś takiego;
-Kora chodź. No chodż cholero mała.
- a patrz co ja tu mam!
-Na (pokazuje psu na co ma wejsć miałaśmy problem z opanowaniem wiec raczej chciałam zeby komenda słowna była prosta)
-Kora wchodzi i zaczyna się
-  Siad!
- Zostań
-Dobry pies
-Proś
-Waruj
Wszystko co się dało robiłyśmy ma tym konarze :P
Kora uwielbia tego typu współpracę kiedy nie tylko ma robić uklepane komendy ale jest łączenie ich itp :)
A teraz najlepsza część fotki. Są jakie są ale zawsze coś :) Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma więc postaram sie polubić mój aparat w telefonie :P









3 komentarze:

  1. Jakie ładne "proś".! :)
    Zdjęcia świetne.! :)
    A Kora jest urocza na każdym zdjęciu.! ;)

    Pozdrawiamy.! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla was!# lata powiadasz? w czerwcu minie też 3 lata odkąd Lenka jest u nas! :D Ładnie wyszły te zdjęcia na których Kora prosi. Ja w ogóle uwielbiam psy które to robią. Bardzo mi się to podoba. Reszta zdjęć jest równie urocza. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz ślicznego psiaka,słodka jest nie moge oderwac oczu od tych zdjęć. Slicznotka

    OdpowiedzUsuń