środa, 8 lutego 2012

Przeszukiwnie lasu, nosem psa:D!

Ostatnio zamiast chodzenia na spacerki po drodze,poszliśmy do lasu.Było bardzo ciekawie.Był z nami Drops wraz ze swoją panią,i pies mojego sąsiada który się wszędzie włuczy bez właścicela.Zresztą właściciel nie tylko nie chodzi z psem na spacery,ale go nawet nie karmi.
A tak woogule u nas nic się ciekawego nie dzieje,chodze z Korą na sanki strasznie pcha się do zjeżdżania.Pomimo tego chodze z nią na plac zabaw,gdzie Kora może się ze mną pobawić.Gdy ja się chuśtam to ona wskakuje mi na nogi i strasznie gryzie ;)Mam filmik ale niemoge go wrzucić przez problemy techniczne :(.Dziękuję za wszystkie komentarze bo w ostatnim poście było ich aż 9.Są dla mnie strasznie motywujące...
Liczymy na więcej:).
Fotki:
Sory z wygląd;/Ale nie stroje sie na spacery:P

Wąchamy choinke:P

Njaładniejsze moim zdaniem:)

Blisko słońca:P


Dropsik ze swoją właścicelką :D
 Pozdrawiamy K&K.

7 komentarzy:

  1. Fajny post ;D.
    Omg jak ja wyszłam ;/...ale Dropsik nawet fajnie ;D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!!
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pościk! :) Ja też na spacery się nie stroję, Beti i tak mnie pobrudzi :P Śliczne zdj. :] Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kora ;D fajny post ;D dodałam twojego bloga do obserwowanych, mogłabyś obserwować mojego bloga ?
    http://my-dog-spajki.blogspot.com/
    miło będzie gdy zostawisz komentarz.
    z góry dziękuję i przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy.
    PS. Dopiero zaczynam ;p
    PS.2 mogłabyś informować mnie o NN ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda 3 zdj. jest najładniejsze.
    Popieram fajny post.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli nie byłby to dla ciebie kłopot, mogłabyś napisać następny blog o Niemieckim Terierze Myśliwskim ?
    Czyli, charakter, dla kogo, do jakiego sportu itp..

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecia :) Zgadzam sie 3 zdj najlepsze, a Kora jest taka śliczna ^^ :D

    OdpowiedzUsuń